Vlastníte stánek se zmrzlinou? Náš článek vám pomůže.

 prodej točené zmrzliny

Je prodej točené zmrzliny vaším chlebem? Určitě vás tedy bude zajímat, jak zajistit vyšší tržby před tím, než přijde zima. Není nutno se chýlit ke konci s prodejem, jen trochu posílit podporu prodeje a my vám ukážeme, jak na to.

Podpora prodeje u točené zmrzliny

Celkem jasný výraz pro každého, ale speciální oblast reklamního sdělení pro marketéra. Do podpory prodeje se počítají ty předměty, na které zákazník narazí v prodejním místě a nebo si spolu s “výrobkem” - točenou, bere s sebou.

Můžeme se na ně podívat z pohledu toho, jak z dálky k samotnému stánku přicházíme a jaký postup provádíme při výběru příchutě a placení. Je to zvláštní přístup, takto rozebírat tak jednoduchou věc, ale jen při chůzi okolo stánku můžete registrovat až deset reprezentací podpory prodeje, aniž byste je hledali nebo si jich vyloženě všímali. Pojďme se podívat, kde všude můžete na zákazníky působit.

Mezi typické reprezentace podpory prodeje patří vlajky a plakáty před stánkem, které lze vidět z dálky.
Podle lokace vašeho stánku si možná vystačíte s malou vlaječkou nad svým stánkem, nebo jej obklopíte plážovými vlajkami.

Když se začneme přibližovat ke stánku, všimneme si stolu, nebo pultu na zmrzlinu - nenechte tento prostor bez loga a názvu vaší firmy, případně firmy od které odebíráte zmrzlinu. Na jednotlivé příchutě zmrzlin nezapomeňte připravit pěkné a čitelné popisky se základními informacemi o alergiích. Speciální denní nabídku můžete dát mimo na tištěný rámeček s prostorem na každodenní změnu textu.

Při placení využijte prostor na odkládání hotovosti a poděkujte zákazníkům spolu s reprezentací vaší firmy - spojí si své peníze s vaší firmou a chutnou zmrzlinou. Vaši zaměstnanci budou působit o to více profesionálně, když budou mít firemní oděv se zástěrou. V neposlední řadě si svou zmrzlinu vezmou ze stojánku na zmrzlinu, který má také vaše logo.
Jak vidíte, i běžné detaily prodeje zmrzliny v sobě skrývají příležitosti, jak se zákazníkovi zarýt do paměti.

Chcete zde publikovat článek, nebo získat zpětný odkaz?

Kontaktujte nás e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.